måndag 25 november 2013

Glada nyheter....

åtminstonde för mig, mitt team och vänner.

Den 12/1 ska vi lyssna på Malin Hammar,
en motiverande föreläsare och inspiratör!
 
”När man ligger på sin dödsbädd önskar man INTE att man hade arbetat mer”
-Malin Hammar-

Googla henne vet ja!
 
Den dagen kommer vi även få lyssna på en föreläsning som heter Kärlekens språk och som om inte det var nog kommer ännu en föreläsare för att prata kost.
 
En heldag för 200:- med mat,
det är inte klokt vad billigt!
 
Jag känner mig otroligt lyckat lottad som får ta del av alla dessa fantastiska inspiratörer.
 
Under 3 års tid har jag erbjudits massor med utbildningar och personlig utveckling som jag aldrig fått inom den kommunala verksamheten.
 
Det är fantastiskt roligt och jag är glad att jag kan erbjuda mitt team detsamma.
 
Forever är ett smörgåsbord med möjligheter.
 
Dock tror jag också att det spelar roll vilket team du hamnar i.
 
Vi arbetar självklart olika från team till team.
 
Det jag älskar med min handledare är att hon skapat en kultur i sitt team där alla är välkomna oavsett vad du vill med ditt arbete inom Forever.
 
Att det är din resa inte någon annans och jag hoppas att jag överför den kulturen till mitt team!
 
Jag måste verkligen komma på ett bra namn till mitt team,
vad sjuttsingen ska vi heta????
 
Det måste jag klura på och sen får det bli fest teamet till ära!!
 
Ha en härlig måndag!
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jag skulle också vilja gå på såna inspirerande föreläsningar men här omkring erbjuds inte mycket sånt, tyvärr. Jag skulle vilja lyssna på underbara Clara t ex. Om hon kommer hit i närheten ska jag banne mig åka dit.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att du hittar föreläsningar som inspirerar dig...
    Tack för krya på, han är deckad men vi tog en härlig promenad...
    Kram Sandra

    SvaraRadera