torsdag 19 september 2013

En papegoja och lite örn...

Ikväll hade jag världens underbaraste gäst med mig till slottet.

Det var första gången, ögonen glittrade och hon sög in den vackra atmosfären.

Hon lyssnade intresserat på företagspresentationen och log igenkännande när våra bästsäljare visades.

Ett besök på toaletten och förtjusning över alla krämer som stod uppradade för att provas efter handtvätt.

Hon lät sig väl smakas av frukterna som bjöds i pausen och minglade obekymrat med mina kollegor.

Under föreläsningen om olika beteendeprofiler viskade hon tyst, jag är en papegoja och lite örn, jag gillar inte att jobba ensam utan vill gärna vara med andra men jag gillar att bestämma!

I bilen hem föreställde hon sig själv där framme på scenen, hur hon presenterade våra produkter.

Om 10 år ser jag otroligt mycket fram emot att få henne som min kollega,
Idag är ju min älskade dotter bara 8 år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar