tisdag 13 augusti 2013

Vicken dag...

Måste erkänna att ibland blir inte de lediga dagarna med barnen den där mysdagen som man hoppas på!

Idag var en sådan dag!!
 
Stundom var den fantastiskt bra och stundom helt helt makalöst jobbig!
 
Var nog inte själv helt i fas efter en natts vandrande mellan olika sängar.
 
Men nu på kvällen kom det förlösande skrattet och dagens motgångar är som bortblåsta!
 
Som vi har skrattat jag och C,
ni förstår hon skrämde mig och jag blev så hiskeligt rädd att jag skrek till vilket resulterade i att hon blev helt paff och såg hiskeligt rolig ut.
 
Ja som vi har skrattat,
ett sån´t där skratt som bara bubblar och bubblar och tillslut har man så ont i magen att man inte får fram ett ljud längre!
 
Oj vad vi behövde detta jag och C!
 

 
Jo just det...
det bidde ingen fika ikväll,
hon fick förhinder?
 
Men tur var väl det annars hade jag och min underbara sexåring aldrig fått denna härliga stund tillsammans!



3 kommentarer:

  1. Ja ibland kan dom små söta gå en på nerverna, ibland ganska ofta också...
    Här hemma börjar det bli lite lätt rastlöst nu... Skönt på ett sätt att skolan börjar på måndag och Wiggo ser fram emot fritids, han har ju inte fått gå när jag har varit mammaledig!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Haha ja verkligen kan man bli vansinnig på dom små liven och så finns de där underbara skrattanfallen också! Det bästa! Dom lever man länge på.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Ett skratt förlänger livet.

    SvaraRadera