torsdag 29 augusti 2013

Intensiva dagar...

och tänk jag glömde till och med bort att det var torsdag!

Ni som följt mig ett tag vet att torsdagar är heliga,
då åker jag till slottet på föreläsningar.

Men det var som bortblåst,
har istället lagat mat och roddat barn här hemma!

Ganska skönt faktiskt!
 
På söndag är det höstens första inspirationsdag,
det ser jag VERKLIGEN fram emot!
 
Har två gäster med mig, roligt roligt!
 
En kollega från skolan där jag arbetar och en granntjej,
kul med lite extra sällskap!
 
Markus Torgeby lär bli dagens höjdpunkt!


Nyfiken på hans blogg?

Kika in här.....   Markus Torgeby


Lilleman har svårt att somna,
måste komma ihåg att säga till på förskolan imorgon.

Får nog dra ner på middagsluren!


2 kommentarer:

  1. Oj vilka aktiva dagar du har. Har läst några inlägg nu och du har verkligen många järn i elden. Hoppas du får sovmorgon imorgon och på söndag också. Lycka till på inspirationsdagen på söndag! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Ja den här veckan har varit helt galen, idag är det återhämtning!

    SvaraRadera