onsdag 3 juli 2013

Underbara människor!

I går bjöd jag in två av mina grannar på middag!
 
Ni förstår mannen har tagit med sig barnen till farmor och farfar,
till vackra Dalsland och blir ompysslade.
 
Jag har arbetat i dagarna två,
har nu semester men lite projekt att avsluta så först på lördag återförenas vi!
 
Det är tomt och jag saknar familjen,
det är tyst och lugnt och jag njuter!
 
Bjöd in två fantastiska kvinnor på middag,
först 01:30 ramlade jag i säng.
 
Tänk att man kan ha så mycket att prata om när man möts nästan för första gången!
 
Men jag hade det på känn :)
 
I dag är min första semesterdag!
 
Det blir fakturering, bokföring, hämtning av produkter och förberedelser inför morgondagens marknad.
 
Vi får innerligt hoppas att vädergudarna är på vår sida denna gången!
 
Nu blir det frukost och GP,
härliga morgon härliga dag!
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Grattis till din placering, ska genast in och rösta!!! Ensamheten är rätt skön ibland, att bara få koppla av från allt... Underbart!
    Hoppas det gick bra på marknaden!

    Kram Sandra

    SvaraRadera