måndag 1 juli 2013

Tillbaka...

och mer laddad än någonsin!
 
Helgen var fantastisk och inte ett enda knottbett vilket också var fantastiskt!
 
12 pers insmorda i Heat Lotion,
inte så konstigt kanske att mygg och annat smått höll sig på avstånd!
 
Vi hade två underbara föreläsare på besök ända från Östersund.
 
Kommunikation och Resan mot målet,
inspirerande till tusen!
 
4 timmars sömn tror jag nog jag fick till,
kände mig som 14 igen när jag och kollegan låg i husvagnen och pratade fram på småtimmarna!
 
Söndagen bjöd på en häftig upplevelse.
 
Meditation...
 
En i vårt team är utbildad meditationslärare och avslappningsinstruktör,
hon guidade oss på en häftig upplevelse.
 
En upplevelse som helt klart var helgens starkaste intryck!!
 
OJ säger jag bara!!

Det blev inte alls som jag trott och hur jag än försökte styra mina tankar var det ändå samma bilder som dök upp,
var va de bilder som jag hade tänkt mig??
 
I meditationen fick vi bland annat instruktionen om att se ett djur där på stranden som vi befann oss.
 
Jag såg en myra,
EN MYRA!!
var va de andra söta djuren som delfiner och sköldpaddor?
 
Minns att jag tänkte att det måste väl ändå finnas andra roligare djur som jag kan se men ack nej.

Myran envisades med att pocka på min uppmärksamhet,
ibland skymtade jag även en krabba men myran var definitivt starkast.
 
Fick sedan reda på att myran symboliserar samarbete och krabban kreativitet.
 
Jag och kollegan som diskuterat just det under småtimmarna i husvagnen!!
 
I går kväll bestämde vi oss,
det blir ett gemensamt projekt!
 
Ååååhh så SPÄNNANDE!!!!
 
Pirr i magen!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar