lördag 20 juli 2013

Oh my god!

Vad det är skönt att vara hemma!
 
Det är så härligt att jag nästan gråter,
 konstaterade Stora tjejen!
 
Vi har haft två underbara veckor,
ihopträngda i vår husvagn.
 
Nu ska det bli skönt att få sträcka ut i sin egen säng!
 
Har varken sett på tv eller surfat på internet under hela semestern,
inte riktigt sant då jag faktiska kolla min mail och uppdaterat min status på FB.
 
Inte ens tjejerna har tittat på tv och eftersom ipaden gick sönder precis innan vi åkte vart det inget spelande heller!
 
Men det lär säkerligen inte ta många timmar innan man är tillbaka i gamla fotspår igen,
tur det är härligt väder så det lockar till utevistelse!
 
Ser fram emot att uppdatera mig på härliga bloggar och ser verkligen fram emot att återigen göra egna inlägg!
 
Vi ses snart igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar