fredag 3 maj 2013

Underbara fredag, underbara...

helg!
 
Ser verkligen fram emot den här helgen,
den kommer bli super!!
 
Om ett par timmar kommer min gode vän ända från de skånska vidderna!
Just nu är hon och tampas med andra på Ullared.
 
Imorgon ska flanera på stan, fika och shoppa!
 
På kvällen blir det restaurang och sedan kanske en bio,
längtar!
 
Oj vad tiden kommer flyga iväg.
 
På söndag tar vi adjö hon susar hem till sitt och jag...
 
susar vidare....
 
Söndagen kommer bli hur bra som helst!!
 
Två fantastiska kvinnor som inspirerar mig otroligt mycket!
 
 
D
 

2 kommentarer:

  1. Wow! Vilken härlig helg du har framför dig vännen och jag är säker på att den kommer att bli fylld med många goa skratt och samtal. :)

    Jag vill också passa på och tacka dig för fina ord om min blogg. Ord som gör mig glad, varm och ödmjuk. Tack snälla du!♥

    Njut nu av din härliga helg och ha det gott!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilka toppendagar du har på gång! Här går det i lugnets tecken, vi ska bara njuta av att våren äntligen är här.
    Kram

    SvaraRadera