torsdag 9 maj 2013

Sommarfina fötter!

Spruckna hälar inte längre faktiskt!
 
Nu har jag varit ihärdig och smörjt mina fötter,
morgon och kväll!
 
Först smörjde jag bara med vår Propoliscreme som är fantastiskt mot allt som är torrt,
dock kände jag mig inte riktigt nöjd.
 
Det tog evinnerlig tid och jag ville ha snabbare resultat,
någon som känner igen sig?
 
Fick tipset av en Forever kollega att blanda Propoliscremen med vår Alpha E-factor,
SÅÅÅ SKÖNT!
 
Fötterna blir babylena och det känns otroligt lyxigt!
 
Forever Alpha E-Factor är en vårdande näringskur som innehåller:
 
Antioxidanter
Vitamin A, C och E
Gurkört och Kamomill
 
Man kan även testa att ha några droppar i håret för extra näring, speciellt lockigt hår.
 
Alpha E- Factor gör verkligen huden len och fräsch!
 
Den är otroligt dryg dvs om man inte tappar den i badrumsgolvet då går den söta lilla flaskan sönder och det blir rejält glatt, inte humöret dock!
 
 
 
+
 
 
=

 

1 kommentar:

  1. Ja det är nog dags för en fotbehandling snart, förhoppningsvis blir det sandaldags inom en snar framtid ;) såååå skönt!

    Kram Ullis

    SvaraRadera