söndag 26 maj 2013

Mors dag....

började ack så tidigt men sedan har det gått i rasande fart!
 
05:40 vaknade Lilleman och eftersom min sovmorgon var igår var det bara att gå upp!
 
Hade jäst i kylskåpet så Lilleman och jag bestämde oss för att göra frukostfrallor till familjen!








Kom på så här i efterhand att det blev inga bilder på slutresultatet,
men Lilleman är roligare att titta på!
 
Jag har faktiskt storstädat hela dagen,
vilken Mors Dag..
 
Men i ärlighetens namn har det varit jätteskönt att få städa i lugn och ro,
mannen har roddat barnen och till och med hunnit tvätta altanen!
 
Vi har varit otroligt effektiva!
 
Härligt med ett nystädat hus och nu även en nystädad jag!
 
 
Har lagt ansiktsmask, peelat hela mig, fixat fötterna och nu snart vankas nackmassage av mannen!
 
Perfekt med en massa bra produkter hemma!!
 
Hoppas ni haft en härlig dag ni med!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Så härligt med nybakat frukostbröd! Jag körde faktiskt också en städ och fixardag igår :).

    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera