tisdag 28 maj 2013

Inte att rekommendera....

Betala räkningar via nätet när man är allt för trött..
323:- blev 3223:- och tämligen tomt på kontot!
 
Tisdagar är min lediga dag, härligt!
 
Har varit en dag fylld med lite av varje..
 
Lite mys, lite gnäll, lite kanelbullebak, lite veckohandling, lite vattenkrig och lite för lite bokläsning..
 
Beställde en bok på nätet idag som jag verkligen ser fram emot att få hem!
 

 
Har hört mycket gott om den,
det blir perfekt semesterläsning!
 
Tänk det är bara 2 veckor kvar till skolavslutningen,
som pedagog räknar man allt terminsvis!
 
Då blir det sköna härliga dagar på fritids!
 
Ha en härlig kväll!
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Oj! Jag hoppas du kunde stoppa det så att du fick tillbaka pengarna!

    Ja snart är det sommarlooooooov :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt!!!
      Ringde företaget och de skulle föra tillbaka pengarna, så nu håller jag tummarna att de inte är allt för långsamma!!

      Radera
  2. Oj, inte kul, hoppas du kunde spärra betalningen eller få den returnerad snabbt.. Jag var på väg att dricksa min pinkod en gång.. och den börjar på 7.. hade kunnat blivit dyrt för två glas vin.. som tur var så fanns det en spärr på det...
    Jag har lyssnat på en bok av Napoleon Hill, väldigt spännande.. ska bli kul att höra vad du tycker.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vilken tur!! Det är lätt att slinta på knapparna!

      Ja jag ser verkligen fram emot boken har ganska höga förväntningar får se om det är bra eller dåligt!

      Radera
  3. Skönt med lediga tisdagar.
    Ja snart dags för sommarlov. Jag kan ju styra mina jobbtider så Vera behöver inte gå på fritids, så hon kommer att få njuta av ett riktigt långt lov. Hoppas på mycket sol och bad så vi blir redo för hösten sedan.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart att kunna styra sina arbetstider det är det jag strävar efter också! Håller tummarna att det blir så inom snar framtid!

      Skönt med ett långt sommarlov och ladda ordentligt inför skolstarten!

      Radera