torsdag 16 maj 2013

Efterlängtat besök!

Bobbo och mofa är här,
dvs mormor och morfar.
 
Äntligen har de kommit hem från Spanien och i hela 5 månader får vi ha dom här hemma i Sverige!
 
Barnen tycker det är jätteroligt!
 
Lilleman sitter just nu i morfars knä och läser saga,
stora tjejen är på stan med mormor och C återhämtar sig efter cykelturen med morfar.
 
Själv njuter jag av sällskapet och av att se barnen så glada!
 
Härligt!
 
Min svärmor blev opererad idag och det verkar som allt gått bra,
skönt!
 
Nu ska jag ut och plantera lite nya fina sommarblommor.
 
Sedan bär det av till shopen för att köpa sunless tanning och mamma min ska fylla på husbilsbutiken!
 
Ha en härlig torsdag!
 


4 kommentarer:

  1. Sunless tanning! Nu? :) Solen lyser ju äntligen på oss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just det.... Solen värmer gott och även om jag inte är allt för fåfäng måste jag visa mina tokbleka ben. Ben som aldrig blir bruna känns det som, de behöver hjälp helt enkelt och det i form av lite kräm..... Bättre än solarium i alla fall!! :)

      Radera
  2. Vilken lycka och vad härligt att få rå om varandra riktigt ordentligt.

    Skönt att höra att det gick bra för svärmor.

    Trevlig helg på dig!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att mormor och morfar är hemma. Brukar ni besöka dem i Spanien?

    Kram

    SvaraRadera