söndag 19 maj 2013

Ack så fel jag hade....

Sålde inte en enda gelly.......
 
Trodde helt klart det skulle bli favoriten den som alla köpte!
 
Men nä då så bidde det inte....
 
Det bidde egentligen ännu bättre!

7 gäster och alla köpte solkräm,
kan bero på att värdinnan är helt toksåld på vår solkräm.
 
Det är roligt!
 
Sedan fick jag tre stycken nya dryckeskunder,
alla köpte de den gula dunken och jag som alltid säljer tranbär!
 
Lustigt! Hade såklart bara 1 gul med mig så nu får de snällt vänta ett par dagar min nya kunder!
 
Fick även en ny visning och kanske kanske en ny medarbetare, hoppsan så det kan gå!
 
Det var en supergullig tjej som jag träffat en gång tidigare på en visning och hon gillar verkligen produkterna, mammaledig och vill köpa produkter billigare plus en liten extra inkomst!
 
Jamen det är ju solklart eller hur!
 
Dagens vinnare!
 



Den här fick snällt ställas tillbaka i garderobsbutiken!
 
 

 

1 kommentar:

  1. Jag har också köpt två Aloe Vera solkrämer i år, ska bli spännande att testa ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera