tisdag 23 april 2013

Tomt....

jaa det är nästan alldeles tomt på mina hyllor i min lilla butik,
min lilla garderobsbutik!
 
Tur att shopen är öppen på min lediga dag,
jag, C och Lilleman tog en tur till Mölndal.
 
 
Det var värst vad bilden är suddig men där ligger i alla fall vår lilla butik,
i källaren i huvudkontoret.

Se vad fint, tuber i långa rader....
Underbart!!
man blir ju så lycklig!!
C hjälpte glatt till att lägga ner i korgen.
 

Uppdraget slutfört och nöjda begav vi oss hem igen!
 
Idag blev det...
 
3 Berry Nectar
1 Bits´n Peaches
1 Sunscreen
1 Aloe Liquid Soap
1 Balancing Cream
 
och det bästa av allt....
 
Det är redan sålt!!
 
Happy happy!!
 
Nästa vecka får det bli en beställning via nätet!
 
Imorgon drar jag på konferens,
hahaha lilla jag ska på konferens.
 
Det har inte hänt under mina 12 år som fritidspedagog,
det är sannerligen på tiden ;)
 
Förhoppningsvis blir det fullt upp och uppdatering kommer först på torsdag kväll!
 
Tills dess.....
 
ha det så underbart!!
 
 


1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att det går så bra för dig :).Konferens är också mysigt med en massa inspiration och trevliga människor och god mat hoppas jag.
    De potatisarna lät goda. Vad var det för topping?
    Kramar och ha det så trevligt

    SvaraRadera