onsdag 17 april 2013

Att vara professionell...

är inte alltid så lätt!
 
Ibland vill jag bara sticka gelly tuben under näsan på en förälder och säg SMÖRJ!!
 
Idag var en sådan dag...
 
Men som vanligt hejdade jag mig men jisses vilka kliande eksem,
stackare...
 
En gång har jag frågat en mamma om de ville testa gelly,
självklart blev hon tacksam för min omsorg och den gången hjälpte det.
 
Jag vill verkligen inte blanda ihop mina två jobb och ibland hamnar jag i konflikt med mig själv.
 
Jag vill ju hjälpa och det är oerhört frustrerande när man vet att våra produkter har hjälpt andra med liknande problem.
 
Nog om det..
 
Fick idag Friskvårdsmagasinet i brevlådan,
en tidning som ges ut av Axelsons.
 
I detta numret kunde man läsa en hel del om olika solskydd.
 
Man kunde även läsa att om man nu trots solskydd skulle bränna sig kan man använda aloe vera för att lindra solsvedan och då gärna direkt från plantan.
 
Att ha plantan med sig i väskan för eventuell solsveda, insektsbett osv känns aningen bökigt.
 
Aloe Vera på tub känns så mycket smidigare,
men välj för guds skull en tub som innehåller kvalitativ aloe vera!!

Det finns en uppsjö av märken där ute och alla innehåller dessvärre inte så mycket aloe..
 
det är endast gelén som ska användas!
 
 
I våra produkter har vi aloe vera som bas,
Aloe Vera Gelly ÄR plantan på tub.
 
 
Antiseptisk
Återfuktande
Verkar svalkande på huden
Testa, testa, testa från topp till tå,
på hud och slemhinnor!
 
Aloe Vera Gelly är något som borde finnas i varje hem,
 eller plantan då förstås!!
 
 
eller kanske ett helt aloe vera fält...


 
 
Imorgon ska jag på VÅREVENT,
ska bli såå trevligt!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Skratta och le....det fungerar alltid :)det kommer man långt med. En positiv inställning helt enkelt.
    Varm kram

    SvaraRadera
  2. Aloe vera är en grym växt:) tack för fina ord på min blogg.

    Om du vill ha mode-tips lan du kika in min nya post:)

    Ha en underbar vårsolig helg

    LOVE Maria

    SvaraRadera