måndag 18 mars 2013

Längtan, förväntan...


Snart, snart är det dags för mig och min góa Forever kollega att dra igång marknadsförsäljningen igen.
 
Jag ser verkligen fram emot detta och efter att ha kikat in på denna underbara blogg...
 
 
är jag mer förväntansfull än någonsin!
 
Det är ju fullt möjligt att stå året runt men vi väljer de lite goa månaderna då temperaturen förhoppningsvis stigit något!
 
Vi gör det i all enkelhet, ett bord, produkter och stora leenden är i princip allt som behövs.
 
 
Fast vi haft otrolig tur med vädret, aldrig en droppe regn har vi suktat efter ett sådant där tak.
som man kan stå under.
 
Spana in vad jag hittade på IKEA.....
 
Fruktansvärt, jag vet!
 
Samtidigt helt fantastiskt, det är ju FOREVER FÄRGEN!!
 

 
Det va aningens rangligt....
 
 MEN
 
min idéspruta till vän kom på den toksmarta iden att vi ska förankra det med Aloe Vera dunkar..
 
Vi lär definitivt synas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar