lördag 23 mars 2013

Kan ju inte klaga driekt...

tre avkopplande timmar hos världens trevligaste frisör medan...
 
mannen storstädade!
 
Lyxigt värre!
 
Tog faktiskt kort för jag tänkte ni skulle få se mitt nya jag,
men så bidde det inte eftersom sladden tydligen gått sönder!
 
Får bli en annan dag!
 
Mannen blev nöjd, Stora tjejen blev överraskad och jag känner mig som en ny människa!
 
Efter storstädning följer påskpynt i lite lagom dos tack och lov!
 
Veckans höjdpunkt är definitivt beställningen på lip som min mamma fick,
15 askar....
 
Men på samma plats kommer även alla inspirerande dialoger över wordfeud med min góa återförsäljare i Skåne!
 
Du gör ett FANTASTISKT jobb!!
 
Det är så otroligt coolt, häftigt och inspirerande att följa en persons utveckling!
 
Ser med spänning fram emot att se henne anta nya utmaningar inom Forever!
 
Nu ska jag stoppa om Lilleman, bänka mig i soffan och nu slog det mig att jag köpt helt fel lördagsgodis till mig själv.....

Helnöt, choklad och det var ju bara igår som mannen undrade vad det va för röda plitor på min näsa...
 
det går inte att dölja mitt chokladberoende!!
 
Jaja tur jag har världens bästa mineralpuder... ;)
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar