torsdag 14 mars 2013

Hur i hela fridens namn...

gick det här till?
 
Hade möte på jobbet, chefen presenterade en konferans hon skulle åka på och en i vårt arbetslag bestående av 8 pers skulle följa med.
 
Ni vet att jag ligger lågt, eller hur!
Jag har ju bestämt mig för att inte överengagera mig i mitt "vanliga" arbete,
det är helt enkelt inte där jag vill lägga min energi.
 
Så jag sa NADA...
 
Men jag blev utvald.......
 
I april ska jag på konferans med chefen..
 
Ödets ironi!
 
Jag kunde protesterat och det hade jag kanske gjort om jag inte satt inne med världens huvudvärk á la hjärnskakningseftervärkar (pga världens idrottspass bestående av gympabingo).
 
Tänkte ett tag att jag kanske borde lägga in en protest.
 
Jag kanske borde skänka bort det här tillfället till någon som faktiskt kommer uppskatta det mer än jag!
 
Men samtidigt...
är jag en person med övertygelsen om att det finns en mening med det mesta!
 
Så även med detta...
 
Eller inte...
 
Vad vet jag..
 
Nyfiken som jag är måste jag nog ändå ta tillfället i akt!
 
Jag och stora tjejen för cirka 3 år sedan
 


3 kommentarer:

  1. Fin bild!
    Ja men det är klart att du ska ta tillfället i akt, så roligt!
    Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Man vet aldrig vilka möten det kan generera! Ibland är man kanske till och med för snabb att säga nej. Och utveckling ska man aldrig tacka nej till! Du kommer säkert att få ut något av detta också:)

    Ha en fin helg!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  3. Tack för era uppmuntrande ord och jag kan inte göra annat än att hålla med! Klart jag ska åka!

    SvaraRadera