onsdag 27 februari 2013

Så här är det.....

att vara fritidspedagog med hjärnskakningssymtom är ingen höjdare!!

Började dagen med att lösa korsord med 3:orna,
läsning är verkligen att rekommendera när man har svårt att fokusera eller inte....
 
Hade sedan idrott med 25 glada, spralliga barn,
efter det var jag ganska slut och halva dagen hade knappt passerat.
 
Imorgon blir det en sjukhusdag,
jag till vårdcentralen och C ska på årlig besiktning av hjärtat.
 
Men just det ja...
 
det var ju inte alls det här jag skulle skriva om idag...
 
jag skulle ju skriva om en förebild till mig,
får bli morgondagens inlägg.
 
Jaa mamma jag lovar en sjukhusrapport också så att ni är uppdaterade där nere i Spanien!
 
Lilleman håller för öronen när jag sjunger, jag förstår verkligen inte varför.. ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar